Anonim printre vedete-episodul 4


Marturisesc ezitarea mea in abordarea imprejurarilor in care m-am intersectat,ca anonim,cu o vedeta actuala a vietii publice romanesti,presedintele Traian Basescu!

Mai intai am fost surprins cand,printre sutele de cereri de audienta la inspectorul general al politiei,primite intr-o zi ,am gasit-o si pe aceea a deputatului Partidului Democrat,Traian Basescu,cerere prin care solicita sa fie cercetat in dosarul „Flota”pentru a demonstra nevinovatia sa.Stiind ca la biroul de audiente era zilnic mare aglomeratie,am intrebat-o pe functionara care primea cererile,cum a ajuns memoriul lui Traian Basescu in mapa? Am ramas surprins sa aflu ca deputatul Traian Basescu,personal,a stat la ghiseu sa-i vina randul si a depus cererea.Daca aflam ca un deputat s-a deplasat personal la biroul de audiente l-asi fi prezentat imediat inspectorului general ,in audienta!

A fost primul gest frumos facut de cel care avea sa devina presedinte!

A doua oara cand m-am intersectat cu Traian Basescu a fost la Ministerul Transporturilor,cu ocazia aniversarii zilei sale de nastere,prin 1997-’98.M-am deplasat acolo pentru a-i inmana un buchet de fori,un mic dar si o felicitare,din partea sefului politiei romane si a politistilor.Pentru ca eram ocupat cu multe probleme,am incercat sa las atentiile respective la secretara acestuia insa am fost refuzat de catre ea,pe motivul ca daca nu i le prezint personal,ministrul o poate concedia. Am intrat in salonul unde erau primiti invitatii,m-am prezentat si i-am inmanat atentiile protocolare.La solicitarea sa am inchinat o cupa de sampanie si ,dupa 10-15 minute am vrut sa ma retrag,nu inainte de a-l mai saluta odata.Auzind despre intentia mea ,in stilul sau personal,mi-a zis:Colonele,daca pleci dumneata,plec si eu! Am ramas cateva ore la petrecere si ,profitand de iesirea lui din salon am plecat.

La peste 15 ani de la acele intamplari,stau si ma intreb cum poate un om sa se schimbe radical,sa nu poti sa-l mai recunosti? Parea mea este ca puterea corupe si pe cel mai bun,mai corect om,actiunile sale fiind subjugate dorintei de dominare a celor din jurul sau,de a-si impune vointa,mai ales atunci cand nu trebuie.

Prima manifestare de acest gen a fost atunci cand,dupa ce l-a laudat pe Petre Roman,l-a indepartat de la conducerea partidului.A continuat cu inlaturarea de la candidatura la presedintie a lui Teodor Stolojan iar dupa alegerea ca presedinte, a lui Calin Popescu Tariceanu.Venit pe un val masiv de simpatie,a promis romanilor ca vor trai bine sub conducerea lui,insa ,toate actiunile sale au fost contrare promisiunii facute.Personal a anuntat si a dispus taierea salariilor bugetarilor,a pensiilor,a jignit grav pensionarii militari,politisti ori jandarmi,pe jurnalisti(tonomate in euro,tiganca imputita,latrai,gaozar),pe medici,profesori,pe liderii opozitiei(imaturi,superficiali),pe Regele Mihai(sclavul rusilor si tradator de tara).

Prin racolarea lui Gabriel Oprea(seful mafiei personale a lui Adrian Nastase,reevaluat),a politrucului comunist Neculai Ontanu(facut general din plutonier major) a transfugilor din PSD(Cristian Diaconecu si Marian Sarbu,facuti colonei ai armatei romane si a lui Niculicea,locotenent colonel),dar si a pasarilor calatoare din PNL(Flutur,Turcan,Valeriu Stoica,Stolojan),presedintele devenit jucator,a siluit vointa electoratului si a impus la sefia guvernului si a parlamentului oameni apropiati lui,corupti si incompetenti.

Cele mai sugestive gesturi in acest sens sunt;numirea ca premier a lui Emil Boc,cel mai incompetent premier din istoria Romaniei,singurul demis prin motiune de cenzura de catre parlament si mentinerea in functie a Robertei Anastase,presedinta Camerei Deputatilor,cea care,prin fraudarea publica a voturilor la legea unica a pensiilor a distrus viata si viitorul pensionarilor,indeosebi a rezervistilor.

Iata de ce,un om care atunci cand nu detinea puterea era stimat si admirat de catre romani iar dupa dobandirea ei nu se mai bucura decat de 10% din simpatia apropiatilor sai.Pacat de transformarea incredibila a unui om ,dupa contaminarea cu virusul puterii!

Pentru ca atat presedintele cat si sustinatorii lui(din ce in ce mai putini)il acuza pe Regele Mihai de lasitate,pun si eu trei intrebari:

1-de ce presedintele nu a demisionat in 5 minute(conform declaratiilor sale publice),atunci cand a fost suspendat de catre parlament?

2-daca este curajos,de ce nu il demite pe Emil Boc si guvernul sau,cel mai incompetent din istoria Romaniei?

3-avand in vedere situatia dezastruoasa din tara ,provocata de incompetenta si coruptia celor numiti in functii de catre el,de ce nu cere un referendum privind increderea romanilor in persoana sa? Asta pentru ca ii plac referendumurile si anterior clama ca trebuie sa se intoarca la popor! Poporul il asteapta!

 

2 comentarii la “Anonim printre vedete-episodul 4

  1. Marcu Gheorghe spune:

    Ultimele declaratii ale presedintelui,prin care ataca,din nou pe toti romanii care nu sunt cu el(de la regele Mihai la jurnalisti,de la profesori si doctori pana la politisti,naste o intrebare legitima? Pana unde va merge? Dupa 2/3 din mandatul sau prezidential,se afla in permanenta lupta cu cei care l-au votat! Se va opri oare? Tu ce crezi?

  2. gigip1948 spune:

    Traian Basescu,cel care fiind presedinte „jucator”,incalca permanent Constitutia,lanseaza un atac dur la adresa principelui Radu Duda pe motiv ca acesta isi bate joc de Constitutie ! Adica el,violatorul Constitutiei ,vorbeste de funie in casa spanzuratului!

Lasă un răspuns

