Anonim printre vedete-episodul 5


Mi-a ramas intiparita in memorie o intamplare cu George Homostean,fost ministru de interne pe vremea comunista.O postez acum,la peste 25 de ani,pentru ca invatatura ei este de actualitate.

Intr-o sedinta de bilant de sfarsit de an la Militia Capitalei,luand cuvantul in partea finala,ministrul a spus:”Stimati tovarasi,eu nu ma pricep la activitatea dumneavoastra ! Am inteles din raportul prezentat ca ati crescut unde trebuie sa cresteti(ati descoperit mai multe infractiuni si ati prins mai multi infractori) si ati scazut unde trebuia sa scadeti(s-a redus numarul cazurilor ramase cu autori neidentificati).Un singur lucru vreau sa va spun,mai ales sefilor prezenti in sala! Sa le explicati subordonatilor vostri ce trebuie si cum trebuie sa faca! Sa va dau un exemplu;in urma cu ceva ani,in preajma Craciunului,i-am trimis unei verisoare din Salaj un colet de vreo 5-7 kg,fara sa-i spun despre ce e vorba.Inainte de Pasti,fiind in concediu,am mers in vizita la verisoara mea.La putin timp de la sosirea mea,verisoara i-a spus sotului sau sa mearga in pivnita sa aduca o surpriza ministrului.Surprinderea ministrului a fost totala cand,dintr-un borcan de muraturi,verisoara a scos si i-a pus in farfurie mai multa banane puse la murat! Femeia i-a spus;daca tu mi-ai trimis astea,pe care eu nu le cunosc,inseamna ca iti plac mult si le-am pus la murat sa ti le servesc cand ajungi la noi.

Invatatura desprinsa din spusele ministrului este ca atunci cand trimiti ceva cuiva ,cand ii ceri sa faca ceva,e bine sa-i explici despre ce este vorba.

Lasă un răspuns

